Mechanika forum
Strona 1 z 1
Mechanika forum
Ekwipunek
Początkowa wielkość ekwipunku to 40 pól. Za pieniądze lub wypełnianie misji wielkość ekwipunku może się zwiększyć o ilość wskazaną przez administratora. Wszystkie przedmioty mają określoną wielkość i zadają określoną ilość obrażeń.
Broń:
Amunicja:
Przedmioty wpływające na zdrowie:
Punkty życia
Początkowa ilość punktów życia to 100. Stracić je można na przykład w walce, którą kieruje MG, zaś przywrócić - określonymi przedmiotami. Każdy z nich zwiększa ilość punktów życia o określoną wartość:
Walka
Proces zależny zarówno od Mistrza Gry, jak i samych graczy. Walka między użytkownikami zależy od nich samych, jednak walka z B.O.W. opiera się na akcjach Mistrza Gry i umiejętnościach użytkownika.
Przedmioty
Kolejna kwestia w grze polegająca na akcjach MG. Mistrz może podrzucić użytkownikowi jakiś przedmiot, który może okazać się pomocny.
Początkowa wielkość ekwipunku to 40 pól. Za pieniądze lub wypełnianie misji wielkość ekwipunku może się zwiększyć o ilość wskazaną przez administratora. Wszystkie przedmioty mają określoną wielkość i zadają określoną ilość obrażeń.
Broń:
- Pistolety: 6 pól, 10 obrażeń od strzału.
- Rewolwery (magnum) : 8 pól, 65 obrażeń od strzału.
- Strzelby: 10 pól, 35 obrażeń od strzału.
- Karabiny snajperskie: 12 pól, 50 obrażeń od strzału.
- Karabiny szturmowe: 10 pól, 40 obrażeń od strzału.
- Pistolety maszynowe: 8 pól, 30 obrażeń od strzału.
- Noże: 2 pola, 10 obrażeń od ciosu.
- Granaty: 2 pola. Granat wybuchowy: 50 obrażeń dla każdego przeciwnika w pobliżu. Zapalający: 35 obrażeń dla każdego przeciwnika w pobliżu. Oślepiający: obrażeń brak.
- Granatnik: 10 pól, 70 obrażeń.
- Wyrzutnia rakiet: 14 pól, 200 obrażeń.
Inne typy broni, które użytkownicy uwzględnią w kartach postaci dostaną konkretne wielkości w ekwipunku i zostaną dopisane do listy.
Amunicja:
- Do pistoletu, do 100 naboi: 2 pola
- Do pistoletu maszynowego, do 200 naboi: 2 pola
- Do strzelby, do 50 naboi: 2 pola
- Do karabinu snajperskiego, do 20 naboi: 2 pola
- Do karabinu maszynowego, do 100 naboi: 2 pola
- Do granatnika, do 10 granatów: 2 pola
- Do wyrzutni, jedna rakieta: 5 pól
- Do magnum, do 15 naboi: 2 pola
Przedmioty wpływające na zdrowie:
- Roślina: 2 pola
- Sprej pierwszej pomocy: 2 pola
- Bandaże: 1 pole
- Apteczka: 4 pola
- Żywność: 1-2 pola
Punkty życia
Początkowa ilość punktów życia to 100. Stracić je można na przykład w walce, którą kieruje MG, zaś przywrócić - określonymi przedmiotami. Każdy z nich zwiększa ilość punktów życia o określoną wartość:
- Zielona oślina: 30 punktów
- Sprej pierwszej pomocy: całość
- Bandaże: 10 punktów
- Apteczka: 60 punktów
- Żywność: 10-30 punktów
- Zielona + czerwona roślina: całość
- Żółta roślina: zwiększa maksymalną ilość życia o 10 punktów. Użycie możliwe jedynie po połączeniu z zieloną (lub zieloną i czerwoną) rośliną.
Walka
Proces zależny zarówno od Mistrza Gry, jak i samych graczy. Walka między użytkownikami zależy od nich samych, jednak walka z B.O.W. opiera się na akcjach Mistrza Gry i umiejętnościach użytkownika.
Przedmioty
Kolejna kwestia w grze polegająca na akcjach MG. Mistrz może podrzucić użytkownikowi jakiś przedmiot, który może okazać się pomocny.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|